2-8 :/

hellu , jag vaknade typ vid 8 suuuucck  elsa och gibbsson höll på hela natten och krasslade :/ jag somnade typ vid 2 och vakna 8 det blir ju bara 6 timmar jag fick sova :/ men jag slängde ut dom båda ur mitt rum och stängde dörren och sen somna om sen håller elsa på att försöka få upp dörren men jag tänker ju endå hon kan inte få upp den , sen står hon där och hoppar upp på fönstret och börjar leka med min mobilsladd , asså gud då fick jag värsta dampen på henne haha. jag har typ pratat med jennifer hela morgonen om allt möjligt. vi skulle ha åkt till stan för jag måste köpa saras julklapp och jennifer skulle eventuellt köpa hårförlängning men jag kunde inte komma in till stan så vi får se om jennifer kommer till mig :p  puss


Kommentarer
Postat av: eoew

tack sötnos :*<3

2008-12-22 @ 17:00:48
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0