är det jul i morgon? :S

ja julafton är ju här nu , dan före julafton det är otroligt men om jag ska vara ärlig har jag inte den där julkänslan man borde ha , ja menar när man var liten hoppade man runt och runt den här dan för man var så nyfiken på vad som skulle hända. alla julklappar man fick öppna , kalle anka man fick se och den goda maten såklart. men jag vet inte det känns bara som att det är en dag och sen glömmer man den.idag skulle jag ha åkt med till morfar men kom på att jag var tvungen att köpa julklapp till sara så mamma droppade mig på sveavägen så gick jag till Punk Shop vid hötorget och kolla lite vad sara ville ha men sen såg jag att dom inte tog kort så då gick jag till bankomaten och där var det värsta kön nu med julhandlingen i sista minuten. men jag ringde mormor och chansade att hon var istan som hon var så jag mötte henne på en av dom ställen jag hatar nämligen Östermalm , men vad skulle jag ha gjort hon är ju en sån människa :p men hon kollade ialla fall på ett par tofflor eftersom hon desperat gav mig hennes gamla, haha apro på dom har jag på mig nu ( muuusigt ) sen så fikade vi på något fik inne på fältöversten och så fick jag en jätte fin plånbok av mormor , svart :D pappa åkte inte heller med till morfar idag för han mådde typ inte bra i morse , jag tror att han har tyckt att det har varit jobbigt på sista tiden med jobbet nu vid julhandeln , och han sover fortfarande. ja dörren är låst till hans sovrum så man vet inte men han vaknar nog snart :p men nu ska jag fortsätta att se på One three hill som är så jäävla bra :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0