bio kväll

hellu , ska snart iväg med syrran till bio hon tvingade ut mig fast jag hade ont i svanskotan, orsaken till svanskotan är att jag skulle sätta mig på min pall/stol och ramla baklänges och det gjorde ont , riktigt ont så man kan väl säga att jag har tappat gåförmågan :p vanda kunde inte komma idag så hon kommer förbi i morgon , jag ska fråga då om hon kan jämna till mina toppar för dom är väldigt ojämna nu. det blev Australia tills slut vi ska se, den slutar kvart i 12 haha gissa om jag komemr var trött då :p nä men den verkar bra så vi får se. idag blev det inte så mycket läxor jag läste mest igenom min sv berättlese och såg hur planeringen såg ut men jag få ta itag i det en annan dag med pappa så kanske han kan möta mig på vägen ;) juste min syrra hade ett nitbälte men det fanns inga hål på det , fråga mig inte varför :p men så jimi gjorde ett hål and i,m wearíng it now . nu har min bror laddat ner ett Photoshop åt mig så då kan jag börja göra headers till mig :D men nu ska jag sminka mig lite, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va sööt, ramla från stolen! älskar dej :) <33

2008-12-27 @ 20:21:54
URL: http://jennnfer.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha men det såg inte så gulligt ut sen när jag gick :p älskar dej med älskling <333

2008-12-28 @ 10:50:10
URL: http://evvlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0