det får vara snö men inte iskallt :/

ja idag är det 4:e avdent och nu är ju julen här alltså , här har man gått och väntat och väntat och nästan glömt bort att det är jul om ca 4 dagar , rätt så otroligt va  :p jag läste precis i kenzas.se gud var bra hon bloggar alltså och det är extra mysigt nu att läsa hennes bloggar när hon har fina gåvor i henne julkalender , jag har vart med i några nummer och idag bestämde jag mig att jag skulle kolla vad det var och det var 2 st jätte fina väskor från åhlens som man tävlar om så vi får väl se om jag har turen idag. jag kom hem för en stund sen från stan jag och min syster cycklade in och det var apkallt , haha hela mitt ansikte kändes som det hade frusit fast :p så när vi kom fram gick vi till ringen och jag köpte en foundation på hm. och sen traskade vi lite omkring på söder och det var så fridfullt och fin där , alldeles tyst. sen kom vi inte till götgatan och då blev det lite mer liv , vi drog in på sleven och sara köpte en kaffe och jag en brownie, sen satt jag och tittade på nötterna och blev så sugen så jag snodde lite mynt från sara och gick och köpte pistage nötter och är inte dom dom godaste ;) nu sitter jag här inne i värmen och juste glömde berätta jag fick ett par tofflor av mormor igår i fårskinn och dom är verkligen mysiga. jag försöker att läsa så mycket som det går i Bilbo-boken men det är inte lätt och man inte vill , men jag är ju hela lovet på mig så det ska nog gå. åh gud stackars stitch jag har typ inte bytt hans bur på åratal måste verkligen göra det nu och sen ska jag sätta på en skräckfilm som heter Mirrors :) vi höres , puss

Kommentarer
Postat av: Emma

men hon skriver ju sällan

2008-12-21 @ 21:38:05
Postat av: evelina

vadå hon skriver sällan ?

2008-12-21 @ 22:20:40
URL: http://evvlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du ska kommentera evelinas blogg kanske du ska vara lite gladare :)

2008-12-22 @ 08:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0