drums make you laugh of happiness

hej , nu är jag verkligen trött jag orkade inte ens dra av mig jeansen så mamma fick göra det och nu sitter jag i phjymas. jag gick och la mig halv 12 i går och tvingade mig själv att gå upp kl 6 inte undra på att  jag är trött :P i morse fick vi görs keso på no som var schiit kul ;) jag amanda och frida tog lite buusiga bilder med våra heta no-glasögon , så jag fattade inte så mycket av det vi gjorde men duktig jag är som kunde sätta på gasen proffsigt haha :) juste jag glömde säga att i tisdags fick vi tillbaka proven på franskan och jag fick 50,5 / 55 :D haha jag blev jätteglad(menar inte att skryta) och sen har jag kommit på en annan sak också , jag ska färga ljusbrunt i helgen :) och i morgon slipper jag stressa till ridningen för mamma har sagt att jag inte alltid behöver gå nu när jag har tröttnat på det så mycket, terminen slutar i februari då ska jag vänta ett tag och sen ska jag se om jag kom in på trummor eller gitarr som jag jätte gärna vill börja spela :D den här tystläsningsboken vi fått i sv , Bilbo En hobbits äventyr av JRR TOLKIEN ska vara utläst tils efter lovet och det är typ 250 sidor , men jag tror jag ska komma in iden i kväll och försöka läsa ut den innan julovet så jag inte blir jätte stressad på lovet. och idag fick jag reda på att farmor kommer till jul det blev jag glad över för hon är nästan aldrig i stockholm så det ska bli kul att träffa henne. men nu måste jag träna lite mer på franska glosorna vi har till i morgon och läsa lite iboken :) vi hörs imorgon , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0