emma och evelinas kväll

godmorgon , går sov emma hos mig vi skulle ha slagit rekord att vara uppe (som vanligt) men orkar vi? nej , haha vi somnar typ alltid vid 12 . men vi ladda ner lite filmer b.l.a The House Bunny som emma ville se , och sen började vi se på Narnia Prince Caspian men det var då vi somnade :P sen så laddade vi ner Mirrors och Barnhemmet som vi inte hann se men jag tror verkligen att dom är bra man har hört rekomendationer om dom ;)  haha det blev inget håltagande i mina öron igår men vi gjorde ett hål till på emma och fan vad det måste ha gjort ont för hon bara skrek och skrek och undra om jag blev chockad. vi var ensamma hemma då och då hittade vi någon skit god likör som vi hade i kaffe och det blev skit gott det smakade ungefär som kaffe cooler som är emmas och min favvo. men senare kom mamma och pappa hem med mat och dom hade köpt hårfärg som jag skulle färga i men det blev inte någon skillnad men jag ska köpa i dag avfärgning och någon ljusbrun färg som vanda ( mammas kusin ) ska färga i ikväll :D idag ska jag åka till farsta med emma jag ska köpa lite julklappar och så ska vi gå och fika , vi hörs kanske ikväll om jag hinner skriva innan vi åker till festen , pusss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0