farmor är i stockholm var 20:e år :p

haha idag blev det en till tur till ågesta den här gången var det bara jag och mamma , och sen vanda , vandas kompis koffa och två av vandas syster barn olga och melaniea. det var jätte mysigt vi gick långt med hundarna och så kom vi till en jätte stor sten som jag och olga och melaniea klättrade i , haha jag måste erkänna att dom hade lite bättre klättkunnighet jag var mest rädd att jag skulle ramla ner i stenraset och slå ihjäl hjärnan :p sen så fick jag melaniea att klättra upp i skogen och då följde dom andra med också haha. vi gick på isen som inte höll så bra så man fick hålla koll så att man inte åkte i vattnet. sen så var vi tvungna att åka hem för att farmor kom till stockholm på julafton och bodde hos min faster sen så kom hon idag , vi brukar bara träffa henne typ 1 gång om året och då kommer vi till henne så det var ett tag sen hon var i stockholm :p jag håller på att ladda ner en till beck film sen har jag sett alla ( stolt ) hhaaha . sen så laddar jag också ner wallander afrikanen , och juste dom ska ju forstätta göra wallander filmer så det blir spännande :D fast den här filmerna som kommer så är ju inte Johannna sällström som tog livet av sig förra februari :/ och sen så blir inte ola rapace med för han tog livet av sig i filmen. men nu börjar dom bli klara snart innan ska jag gosa lite med min sötnos elsa gräddnos :) pusss

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0