halli hallå i stugan blå

igår pajade internet så det blev inget resultat av färgningen ;) men ialla fall det blev brunt lite rött som lyser igenom men det kommer blekas. igår kom vanda och 3 av barnen med hundarna , och om ni vill veta orsaken till att internet pajade så var det att hundarna bet sönder kabeln ( suuuuck ) idag var det jätte soft i skolan på morgonen hade vi matte och då fick vi tillbaka proven och G var 17 p , VG 27 p och MVG var 37 p , jag fick 31 p så jag ser det som VG + . sen hade  vi so och jag satt mest och bara skrattade och pratade med lisett, sen var det lunch och det var julbord igen haha mums , efter det hade vi sv igen i no-salen och sen sluta vi . nu sitter jag här med emma vi har precis druckit varmchoklad och lyssnar på Melissa Horn skiiit bra svensk sångerska. men nu tror jag att vi ska mysa lite , vi hörs senare ,, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0