hemma lördag

helluu , nu är jag ensam hemma har vart det dom senaste 3 timmarna när jimi gick. jag satte på masjävlar och poppade lite popcorn med dipp :) men jag såg på masjävlar som är sååå jävla bra och rolig. man får verkligen känsla att det är så i dalarna , haha iallafall när jag är där. filmen utspelar sig ju lite utanför rättvik där min farmor bor så hemköp fanns med på film det blev jag lite glad över. jag längtar faktis lite tillbaks till dalarna nu , jag längtar till att få vara med farmor bara vi två och göra så roliga saker. det känns så länge sen jag fick göra det. vi får se om jag och familjen åker upp mer i år annars tror jag att det kan bli någon gång på sportlovet. jag har hållt på och fixa min blogg nu men jag råkade göra något fel med profilbilden för jag råkade radera någon text nu i kodmallen , om det är någon som vet hur jag går till vägas får ni gärna komentera. men jimi hade ju lämnat kvar sin mobil så jag tänkte jag kunde ta lite bilder från min lördag och det gjorde jag också som jag lägger ut. jag skulle ju gått på julmarknaden med jennifer i dag men jag var så trött och orkade inte, förlåt jennifer <3 men jag ska ju på julmarknad i morgon på skansen med mormor så jag tror att jag tar det lite lungt i dag. mamma är och jobbar på hemtjänst nu inne i stan så pappa ska hämta henne sen jag kanske följer med då och kanske tar en fika med käre mor och far :P ikväll skulle kanske Vanda (mammas kusin) komma till oss kanske med hennes systerbarn och hundarna hoppas jag :D men gud jag har glömt att berätta att jag var och såg ELTON JOHN i torsdags med min syster och hennes polare, han var skit bra. vi fick dela flygblad till doms som skulle till konserten och sen när den började släppte dom in oss gratis , så det var schyst. och BOB DYLAN kommer snart (till globen tror jag) fan honom kan man inte missa, men typ ingen vill gå med mig men jag ska fan övertala dom för det är ju inte varje dag värdens bästa artist kommer till sverige. men nu tror jag att jag måste klä på mig och pappa kommer snart och ska åka till stan. men jag skriver något ett till inlägg ikväll, puss


bob dylan när han var ung


elton john som ung





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0