here i go again

nu kom jag och emma tillbaks , faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad bra dom var , jag trodde fan mina öron skulle sprängas seriöst, haha jag satt och väntade och väntade tills Here i go again kom och det var såklart i slutet , men vi drog efter det var så jävla trötta :p och när vi kom ut skrek vi till varandra för man hörde ju inte vad man sa. saras polare bangade som vi fick reda på i morse så då tog jag med amanda också ;) ja det blev några vrål där haha , men fan jag kunde inte bara sitta stilla när min älsklingslåt kom så då var det upp med händerna och bara skrika. emma och jag ska vara uppe nu och se hur vi klarar oss i skolan imorgon :p emma har no på morgonen men det skippar hon men vi går endå upp tidigt så våra heta frisyrer kommer upp på skallen. amanda filmade lite får se om jag får in några filmer sen , haha upptäckte att pappa har fått kameran jag önskade mig men det är ju såklart inte min men jag har redan snott den endå han kan endå aldrig ta så många bilder jag kan :p nej nu tror jag vi slutar för idah,puuusss


sex & drugs & rock,n roll ;)

Kommentarer
Postat av: eoew

japp det vet jag. och mitt tips är att bli medlem på www.picnik.com och sedan är det bara att göra ett kollage med bilderna som du vill ha :) hoppas att du klarar det annars är det bara att fråga, kram

2008-12-17 @ 15:52:02
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0