i don,t do drugs , honest

japp emma gick hem för ett tag sen och jag håller på att fixa alla 400 bilder vi tog :p jag är jätte trött nu och tror jag ska lägga mig tidigt idag så jag får min sömn. försöker hitta lite filmer jag kan se men det är lite svårt man har ju sett det mest bra iallafall. det blir inte någon mer matte eller no i veckan så det kan vi ju pusta ut för :D men däremot har vi ju att se fram emot gympan i morgon och onsdag asså gud vad jag är trött på cammilla och hennes jävla pipröst! nä men jag och emma hade det som mysigast i dag och skrattade och skrattade, jag trivs verkligen ihop med dej älskling<3 men nu tror jag faktis att det blir phjymas och film för mig .vi hörs i morgon , puss

åh juste glömde berätta emma och jag ska på whitesnake i morgon kväll i globen , lyssna längre ner på whitesnake med låten Here i go again :p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0