inbrott i huset

hejsan hejsan , nu var det verkligen ett tag sen det  blev något bloggande. men jag ska fixa min dator i kväll så nu kommer jag igång igen. dagen i dag var rätt så lugn , det var musik där jag blev mycket stolt över mig själv för jag fick nämligen in rythm på trummorna ;) haha efter det var det matte ,so som var mycket tröttsamt för vi var ju tvungna att lyssna på torbjörn hela jävla timmen , suck! sen var det lunch och det var igentligen gröt men det fanns också tomatsoppa som jag och jennifer tog den var mycket god. men sen efter lunchen skulle vi ha haft franska men vi fick håltimme för lisa var tvungen att åka iväg så det var ju bara roligt . jag amanda,jennifer och jojo gick hem till amanda och satt vi datorn lite. sen var ju lisa bara så jobbig att hon var tvungen att kalla alla till mentorstiden där vi kom lite försent men snälla alla måste ju ha vart trött och inte brytt sig till och med cammilla. men ialla fall när vi sluta så var jag lite med frida och jennifer kort och så men sen var vi tvungna att gå hem och på vägen pratade jag med jennifer i tele. när jag kom  så såg jag att det var sprucket glas i en låda på altanen ,men sen satte jag mig vid datorn , min syster var bara hemma men hon sov. ialla fall på datorn så var det en massa sidor uppslagna på internet som handlade om inbrottsalarm och polisradio. jag blev lite konfumderad men glömde fort bort det. jag rostade två mackor och värmde choklad sen så satte jag på Lejon kungen haaha den är så mysig att se på. efter ett tag kom jimi hem och mamma och pappa. och då sa min käre far , jimi har du berättat vad som hände och jag ba va? och så berättade dom att vi hade haft inbrott på morgon ungefär vid 11, en ung kille i 20-25 års åldern hade brutit sig in i fönstret nere i mammas och pappas sovrum och gått upp för trappan och inte till mitt rum , han la sig i min soffa och så hade han tagit amfetamin i en spruta som låg på golvet. min bror kom hem när ingen annan var hemma och så såg han att han log där i mitt rum , han blev naturligtvis chokad men gick lungt ut och ringde mina föräldrar som ringde polisen. det är verkligen tragiskt att en sån ung kille hade ett sånt dåligt liv. han hade inte tagit något,antagligen ville han bara in i värmen och ta sin drog och bara somna. men ialla fall polisen förde bort honom och åkte , när jag fick reda på det fick jag en klump i magen jag blev så rädd att det skulle kunna ha hänt när jag kommit hem ensam men allt ordnade sig. och jag kollade runt i hela mitt rum och något var borta och så kollade jag bland mina underkläder och så var dom borta , ja bad "men vem i helvete skulle vilja ta dom" men så berätta mamma att hon tvättat dom för säkerhetskull , haha ;) det var min galna historie. jag antar att man måste uppleva något sånt här någon gång i livet för annars lever man inte. nu håller jag på att ladda ner lite filmer som jag ska se ikväll :) och juste min design är äntligen fixad emma sötis har fixat den tack tack <33 vi hörs, puss

den här kameran önskar jag mig i julklapp fast i svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0