jennifer bästis , syster ,tvilling <3

hej hej , jag hinner inte skriva så mycket nu för jag måste läsa i den där jävla soboken typ tusen sidor :/ och så måste jag hinna se gossip girl som jag håller på att ladda ner. idag var jag med jennifer efter skolan, jag skulle ha hjälpt mamma med en sak men hon kunde inte gå iväg så jag gick till jennifer. vi hade jätte mysigt , det känns så länge sen jag var hemma hos henne och hon hade gjort om jätte mycket (tyckte jag ;P) men hennes rum var verkligen mysigast. men vi åkte iväg till konsum med tuben och köpte lite ingridienser för vår lilla speciella middag :P vi gjorde köttfärs som var stekt med tortilla chips och ost i ungnen och vet ni hur gott det är , och till det hade vi gucaemåle ( haha stavning? ) och åt till. sen satt vi och kolla på top model som var mycket intressant tills den som jag HATADE vann finalen Jasline skiiit irriterande haaha. sen gjorde vi inte så mycket mer vi satt vi datorn och spelade något galet spel jennifer hittat som hon fick lite damp gånger 300 :P men nu måste jag se på gossip girl vi ses hörs i morgon , pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ääääääälskar dej bästa bästis! :) <3

2008-12-09 @ 22:00:38
Postat av: Jennifer

// jennifer :)

2008-12-09 @ 22:01:04
URL: http://jennnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0