julmarknad på skansen

godmorgon :) jag har inte fått så jätte mycket sömn i natt orsaken vet jag inte för jag har inte sett några skräckfilmer på sistone. men jag vaknade ungefär vid 4 och var skräckslagen jag vågade verkligen inte blunda, jag tror att det kan ha vart något med inbrottet i fredags att jag var rädd för att det skulle hända igen men jag vet inte . men jag gick iallafall ut i hallen och tände lampan och i köket , sen skulle jag vrida på tecket och då skrämde min kattunge mig , hon bara låg där i mörkret och såg skitläskig ut haha , ni kanske inte tror mig att en kattunge kan se läskig ut men tro mig hon gjorde det :P men jag somnade om och nu så vakna jag och jag måste göra mig iordning för snart kommer mormor och vi ska rulla i väg till julmarknaden på skansen , vi får se om ja har med mig lite bilder tillbaks ikväll :) ha en bra 2:a advent och söndag , pusss
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0