läxor på lovet

god morgon eller ja snart blir det ju lunch , jag sitter här hemma med farmor jimi och sara sover och mamma och pappa är och jobbar. ja skulle ha följt med jennifer in till stan men som vanligt kan jag inte komma in till stan för jag har inget att åka på :/ nu skiner solen fint ute det skulle vara skönt att ta en till promenad i ågesta men det får vi göra en annan dag. ja jag sitter här med läxorna vi har över lovet och jag tror faktis att jag ska göra lite idag så att jag inte få allt till sista dan så kan jag pusta ut dom sista dagarna av lovet. men usch vad den här bilbo boken är tråkig men jag ska nog tvinga mig själv att läsa minst till s.100 idag. jag håller på att ladda ner lite filmer medans , dom ska bli mysiga att se sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0