lisette min sötnöt

ja i morse blev det ingen NO för emma , men vi gick endå upp kl 7. jag tvingade upp henne så vi han göra oss fina ;) vi hade sv i morse och vi håller på att skriva en skit tråkigt fantasy berättelse som ska bli typ 10 sidor :/ sen hade vi gympa det var rätt så roligt för jag och lisette kämpade så bra på innebandyn , och lisette skröt hela tiden till mig hur hon vann på gång på gång, hahaha <33 sen var det lunch och det var såklart som vanligt lunch i typ 20 minuter som det alltid blir på onsdagar :/ men sen hade vi bild ( tråkigt ) och sv igen som jag mest satt och pratade med buslisette. haha juste jag hittade en mycket intressant kille på lisettes kontaktbok som lyssnade på hårdrock b.la iron maiden :p goodie goodie. när jag kom hem satte jag igång att göra lite choklad pudding som blev jätte gott men redan efter några tuggor tröttnar man. mamma jag och sara åkte in till stan och mamma gav blod på blodcentralen ,jag följde mest med för att man fick gratis mat ( frallor , KAKOR ) haaha jag är ett litet kakmonster :) syrran färgade håret till svart very beautifol. 2 dagar kvar till julavslutningen :D men nu tror jag att jag ska äta lussebullar och se på Kyrkogårdsön med sis , puss


Kommentarer
Postat av: eoew

vad behöver du hjälp med? (:

2008-12-18 @ 18:35:12
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: eoew

prova dig fram!

kram :)

2008-12-18 @ 20:04:38
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0