lördag igen :)

godmorgon , tänk vad dagarna går fort nu. det var ju lördag alldeles nyss , haha men åren går inte lika fort. tur det så man hinner uppleva och njuta sina år som tonåring. jag började se en film i går som hetter "The house bunny" haha den var skit roligt, det är ingen seriös film men alltid något att skratta åt. men jag såg klart den nu på morgonen. jag brukar alltid vakna så tidigt orsaken vet jag inte men i morse var det ialla fall mammas fel för hon ringde mig och då hade jag satt på en jätte jobbig ringsingnal :P idag ska jag kanske vara med jennifer , det är ju julmarknad nu vid dalen tror jag. får se om vi går dit. men jag berättar mer senare , puss

http://publishme.se/js/tinymce/themes/advanced/source_editor.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0