mys lördag

hej hej , det blev glass för mig och mamma när vi åkte in till stan men det räckte inte till pappa :P mammas kusin vanda kom lite senare och hon hade med sina valparna som jag hade hoppats på :) till middag blev det pasta med köttfärsås. och jag och jimi åkte sen iväg till videomix och köpte godis som jag sitter och äter nu ;) pappa och jag var ute med hundarna för några minuter sen , vi gick i skogen där det var kolsvart haha vi såg ingenting, men dolly och dylan( valparna ) luktade sig hem så det var bra . nu sitter jag här i mitt rum och ska se klart på Narnia prins caspian och äta lite godis och så tror jag dylan kommer snart och sover med mig , haha han är verkligen min favorit om man tänker på artisten Bob Dylan :P haha men mys kväll blev det och i morgon ska jag iväg till skansen julmarknaden med mormor vi får se om jag hinner skriva något på morgonen annars hör ni av mig på kvällen :) sov så gott , och juste i morgon är det 2:a advent, puss





   
            dolly gumman :)                                                    godiset :)



    

                                        
                                                                             dylan min sötnos :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0