myskväll och bad

hej hej , förlåt att jag inte har skrivit varken igår eller idag. igår vad jag ute med mormor på dagen vi hade det jätte mysigt , först gick vi till myrorna som ligger på götgatan , jag trodde jag skulle hitta något men inget var riktigt i min smak , men jag hittade ett jättefint skärp för 75kr men jag köpte det inte. sen så letade jag jenas och hittade ett par jättefina på gina och där hittade jag också en svart kofta. och fy vad det var kallt ute då så jag försökte komma in i varenda affär som fanns för att få värme :p sen gick vi till saluhallarna och åt mat , jag tog lasagne och mormor någon fralla. efter det traskade vi till ringen mormor ville hitta ett par tofflor till min syster sara men alla var så löjligt dyra så vi gick därifrån , jag köpte ett hårband på HM och sen så fika vi på gunnarsons och gud vilken mysig inredning dom har där verkligen fransk stil, jag tog ngn chokladmousse som jag höll på spy på efter halva biten och mormor en bulle som vanligt :) sen när vi kom hem skulle vi åka till Vanda och dom , där åt vi mat och myste. sen frågade mamma om vanda och ngn av barnen ville med oss hem och då följde vanda, olga,melaniea och hundarna med vi hade det jätte mysigt och såg på film , jag fick sova med melaniea och olga men olga sprang upp sen till vanda för hon tyckte att vi mobbade ut henne hahah :D idag så var vi och bada med dom och det var jätte kul vi var i huddingehallen och bada det fanns massor av bassänger där , med safari inredning. sen åkte jag med dom tillbaks och åt lite och satt i vardagsrummet med hundarna och så spelade vi lite spel på datorn sen ringe mamma och sa att hon var här , och olga var så söt då , när jag satt och pussade dylan hejdå så kom olga bakom mig och krama mig , haha hon är verkligen söt. men nu är jag verkligen hungrig för jag gillade inte precis maten vi åt där men jag åt och svalde :p puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0