NYÅR

halloj , oj vad mycket jag har gjort idag först imorse gratta vi pappa på födelsedagen , 48 år blev gubben men själv skulle jag tro 38 :p så då åt vi tårta och öppna presenter. han fick strumpor,champange,en ciggarr och gitarrsträngar som tydligen kostade en förmögenhet och skulle hålla i flera tionden :) japp men idag är det nyår det är verkligen sjukt hur fort tiden går , ja menar det känns som igår det var sommar. nu när man har haft julafton och snart nyår då vill man ju bara att sommaren ska komma fort , eller hur ? :) sen var vi och promenerade i gamla stan och fy vad det blåste där ute men som smart jag var hade jag grova kängor , lång täckjacka och en pälsmössa :D varmt varmt. vi gick omkring lite på gatorna runt gamla stan och det var riktigt mysigt sen blev jag jätte hungrig och såg att Daisys låg mitt i det mysiga jag tro ni inte jag tvingade mamma att köpa en sån där riktigt god hamburgare som dom bara har där , jo . sen så tog alla med så jag tror att jag var rätt så omtyckt då :D sen har jag hjälpt mamma hela dagen med förberedningar inför festen , och jag har sminkat mig och klätt mig , lägger ut en bild sen hur jag blev. men nu tror jag att jag ska ta och fortsätta , puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0