ska jag ta hål :P

hejsan :) jag har precis duschat och tvättat håret så nu känner jag mig fräsh ;) stvaning? . idag hade vi engelska, franska, sv och efter lunch hade vi matte och no. dagen gick väldigt långsamt som emma utryckte :P på no , så fick vi tillbaka noproven och jag fick G :D jippi , haha jag och emma blev anklagade av inna för att ha klottrat i korridåren men det var inte vi ( :O haha ) efter skolan gick jag och emma till frissan och emma klippte sitt hår jätte fin och finputsade det. sen nu på kvällen färgade hon mörkbrunt men ja hann inte se hur det blev för mamma kom och hämta mig men jag får se i morgon ;) sen så satt vi lite vid datorn och emma fixade min design jätte fint, tack gulllet :) <33 jag funtar på att ta två till hål i öronen jag har ju ett på ena och 2 på andra och jag funtar att ha 3 på ena och då på andra :P haha vi får se om jag gör det i morgon med emma , men det är ju så jävla skabbigt att sticka nålen i örat men det gör ju inte så ont , men vi får se . men emma ska iallafall göra det tror jag ( asså hon ska ha som jag har nu ) i morgon har vi matteprov så det måste jag öva på , och vi går bara till halva dan sen så slutar vi :D det är ennu roliiiiiiigare :P men nu tror jag att jag ska träna lite på matteprovet så hörs vi i morgon , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0