sol lördag

hellu, jag kom hem från farsta för ett tag sen jag var där med emma. jag skulle igentligen ha köpt julklappar men jag
orkade inte , så istället köpte jag varmchoklad och emma chai latte ( som jag tycker är väldigt äckligt :p ) men sen så pratade vi lite om solarium och så , jag har aldrig solat det men då hitta vi ett ställe i farsta som jag sola på och jag blev lite brun faktis och just nu är jag väldigt röd i ansiktet :P det kostade bara 30 kr för 15 minuter och det gav faktis färg. men usch vad rädd jag var i början för jag har sett en film som heter Finaldestination 3 och där är det två tjejer som solar och brinner till döds för dom kan inte få upp luckan :P haha så jag var lite rädd men emma satt brevid mig och pratade med mig hela tiden. sen så köpte jag ett par gulliga örhängen det var ringar och man fick till små plopp örhängen som såg ut som diamanter ;) haha juste emma såg att mitt hår hade också blivit lite blekt när jag solade , men det tog jag ju bara uppåt eftersom ikväll ska jag ju färga ljusbrunt :D jippppiii . så ikväll så blir det fest hos någon som fyller 65 och då ska jag ha något fin fint på mig :) jag letade efter en jacka i farsta och hittade en jätte fin på bikbok men den fanns bara i L , så det var synd :/ men jag ska fortsätta leta vidare. vi får se om jag skriver mer idag annars hörs vi i morgon , puss

Kommentarer
Postat av: Frida Engman

du kommer bli såå fin i ljusbrunt älslkling!! ha det bäst, och vilkne tur att du inte brann upp haha:) love you<33

2008-12-13 @ 21:41:58
URL: http://fridaengmans.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha tack så jätte mycket gumman :) det var roligt att höra av dej <333 jag älskar dej me

2008-12-14 @ 10:57:17
URL: http://evvlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0