söndag kväll

hej hej :) jag blev verkligen trött av att gå runt på skansen och det var ju så fruset och kallt ute :P vi kollade lite på stånden och jag tog typ 100 lotter men vann inte en enda gång , haaha det är spelens värd det. vi åt lunch på soliden , det är där alla barn skriker och klättrar på väggarna haha man blir ju lite irriterad men det är så god mat där. sen så fikade vi på ett kafe som finns vid glasmästeriet. konstigt nog glömde vi bort att kolla på alla djuren för vi var så upptagna att gå runt bland stånden och gå in och värma oss i små stugor. när det började mörkna åkte vi tillbaka till stan och kolla på NK skyltningen och jag köpte lite små saker, blandannat COSMOPOLITAN på engelska som jag upptäcke efteråt :P i morgon är det no-prov som jag sitter och tränar på nu , men det ser inte ut att bli så jättesvårt men jag ska ändå träna lite till , men sen kommer ju andra avenyn som jag måste titta på :D vi hörs i morgon , puss

      

                                                                                                                    
        

                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0