torsdag morgon

god morgon , nu är det torsdag igen tänk att dagarna verkligen går fort det är bara 13 dagar kvar till jul jippi :) vi ska typ på någon bio ikväll med klassen men jag ska inte gå tänk fan vad tråkigt man får betala 110 kr för biljetten och sen mat nehe du då sitter jag hellre med en kompis en fredag kväll och spenderar dom pengarna ;) jag började läsa bilbo-boken igår men det var inte så lätt att komma in iden :P men hur tror ni jag kommer se ut i ljusbrunt , komentera :) asså jag menar jag tror jag vill ha en rätt så ljus färg på håret, jag har ju så länge haft mörkt men vi får prova och om det inte blir bra får jag vänta och sen färga om det. jag drömde mycket inatt om allt möjligt men nu komme jag såklart inte ihåg var det va men jag blev lite rädd , haha :D stitch springer omkring i soffan och leker äventyrsman , och jag ska klä på mig och kanske sätta på en film eller något nu  vi hörs i kväll , pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0