25 december

åh vad skönt det är att jag fick en morgonrock för ni anar inte hur varm och len den är med mina tofflor till. idag ska vi åkte till pappas kompis bror och vanda ska kanske sälja hundarna till honom han bor på landet , men vanda vill ju bara deras bästa men hon vill ju behålla dem men eftersom dom bor i lägenhet med 5 barn 4 vuxna och 2 hundar blir det jobbigt med hundarna så vi får se om dom får komma ut till landet och springa fria :) sen senare idag så ska jag fixa till mitt rum , jag ska få tillbaka min gamla säng och så ska jag damsuga och rensa min garderob och göra det fint. juste jag fick ju ingen nyårsklänning så jag får väl hitta på något helt eget, jag tänker en stor svart fluffig kjol med någon slags gullig korsett, och tro inte nu att jag ska se ut som en prostetuerare eller så , men det blir fint hahah. åh juste jag måste verkligen köpa nya jeans ska be mamma snart om pengar men det får blir senare i veckan. för dom jeans jag använder nu har hål på 4 ställen 2 som jag gjort med meningen och 2 som är lite misslyckade saker :p ja nu är det bara 1-2 avsnitt jag har kvar av One three hill sen måste jag börja läsa sv-boken på kvällarna :/ men nu ska jag ska jag se på one three hill vi hörs, pusss

jag hittade dom här jätte söta på rea på hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0