piff och puff

asså shit vad jag saknar oss jennifer , det känns verkligen som vi har glidit isär vi som var som tajtast förut . allt det har det bara försvunnit ? alla minnen med dej dom kan väl inte ha försvunnit helt ? det var alltid jennifer och evelina , jenni och eve, Jenev , piff och puff , jag har aldrig haft en bättre vän än du och det säger jag inte bara sådär för när vi inte är tillsammans är det något som inte är rätt , samma skratt är inte där. jag kan skratta och ha kul med andra också men inget som dig. vi har haft våra stunder med gråt ,bråk , hat ,ilska men allt det hade inte fört oss närmare om det inte hänt. jag har gjort många fruktansvärda hemska saker mot dig som jag allt tar tillbaka . jag vill vara med dig , du är min syster och har alltid vart. 4 år med dig kanske inte låter så mycket för en vänskap men varenda minut av dom 4 åren har jag alltid älskat dej inte en enda gång har jag slutat älska dig , det vi har och har haft är oförstörligt. allt som hindrar oss från att vara med varandra så där tajt som vi var en gång det ska inte hindra oss längre. förlåt för allt jag gjort och jag hoppas du älskar mig lika mycket nu som den första gången du sa det. vi sa ju bästisar,tvillingar,systrar <33 och det säger jag fortfarande.....


Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

trevlig blogg ;)

Vad händer hos dig?



PUSS !!

/ www.mramin.blogg.se

2008-12-20 @ 13:33:47
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0