ja julafton kom och snön

god jul , vet att man inte ska sitta inne vid datorn när det är julafton men jag ska bara skriva ett kort inlägg. idag vaknade jag rätt så sent ( för mig då haha ) typ halv tio . och där låg julstrumpan haha med lite smått och gott. sen gick vi upp och åt gröt , inte för att jag gjorde det då nä jag tog varm choklad istället och hade i daim :p sen så åkte vi till ågesta där vi ridstallet och promenerade jätte långt med vanda , hundarna och två av barnen. och man kan säga att jag inte hade dom direkta skorna för promenad ute på landet , det blev läderskorna med klack :p så när vi kom tillbaks kunde jag knappt gå för det blir sån skillnad att gå på plogad jord och en platt asfallt :) i julklapp har jag blandannat fått en jätte mjuk och gosig morgonrock, ett duntäcke, parfym och hudlotion,en jacka, en skiit ball ACDC tröja och ett par väldigt söta troser. och vi har ätit och sett på kalle anka tills snövit kom då pallade vi inte mer :p ska fixa mitt rum imorgon så det blir fint och så ska jag rensa min garderob lite men vi hörs älsklingar, puss
       

Kommentarer
Postat av: eoew

GOD JUL :D

2008-12-25 @ 13:00:11
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0