the lord of the rings

hallojj , sitter här vi tv och ser på sagan om de två tornen , den är bra men jag gillar nog bättre om återkomsten den är mer spännande. idag har vi haft elden i kamin igång hela dan tror vi har sprungit ut och hämtat ved minst 6 gr :p och det är stora korgar det. jag har fortfarande inte hittat någon nyårsklänning men min syster kanske inte ska ha sin som hon köpte så då kanske jag kan ha den :) ja ikväll måste jag fortsätta på bilbo boken men jag läste faktiskt ett kapitel igår , haha skit mycket jag vet. ja juste jag har typ suttit hela kvällen och hållt på med min design och jag lyckades äntligen med det jag ville , nämligen ha en stor profilbild, godnatt

lyssna på den här låten den är så vacker


Kommentarer
Postat av: eoew

åh, tack hihi :) glad jag blir!

ja, jag har tagit bilderna själv ((((((:

kram på dig

2008-12-29 @ 10:41:27
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0