mys dag i ågesta

hellu , nu är jag verkligen helt slut. har sprungit och bärt hela dan. i morse åkte vi och hämtade vanda och hundarna och åkte till thomas bror lasse, han skulle titta på hundarna om han ville köpa dom men vi såg direkt på vanda att hon inte kunde lämna dom nu plus att deras andra hund var galen i att bita dom så det gick inte,men det var jätte vackert där han bodde men iskallt när vi satte oss i bilen hade jag ingen känsel längre i fötterna för som dum jag var så tänkte jag att om vi skulle promenera idag ska jag inte ha några dumma läder klack stövlar. så istället tog jag ett par i plast som kölden gick rak igenom , till och med dylan frös och när vi skulle åka där ifrån så log dylan i mitt knä med sin halsduk om sig och sov och till och med snarkade :p sen åkte vi till vanda och barnen och var där ett tag det var jätte mysigt , vi åt och jag ritade med barnen och lekte med hundarna. i morgon ska vi träffa dom med och då ska vi ta en lång promenad runt ågesta , det blir jätte mysigt. men nu ska jag ta och se på en film som jag såg för jätte länge sen den heter Tre solar , får se om den är lika bra som jag tyckte då. och juste nu har jag flyttat upp min gamla säng och har fixat mitt rum jätte mysigt , pusss

         

Kommentarer
Postat av: eoew

härliga bilder!

fata nte riktigt vad du ville att jag skulle göra med headern? ;)

kram

2008-12-26 @ 13:12:39
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0