jennifer och evelina

jag kom precis tillbaks från stan , jag skulle ha vart med lisette kanske men jag fick inte tag i henne så jag ringde jennifer. vi möttes i skanstull och sen gick omkring lite på ringen och gissa vem vi såg haha amandas pappa som var pinsamt efter allt han vet om oss :p haha  och jennifer ska förlänga håret ngn gång nu på lovet och då gick vi in till en frisör i ringen och frågade vart man kunde göra det och haha dom var värsta bitchiga, så det var lite pinsamt. nu ser jag på lejon kungen 1 och fan vad den är gullig , speciellt när dom håller fram Kiara i slutet. ikväll ska vi till mormor och fira lite innan jul . mina morbröder kommer och min ena morbrors tjej sen är det mormor och min familj. jag lägger upp lite  bilder imorgon eller senare ikväll på det. det var jätte roligt att träffa jennifer för det kändes så länge sen vi var tillsammans och hade riktigt roligt och bara var oss själva. ja jag sitter här ensam nu tror jag ska sätta på en annan film och granen lyser jätte fint här i köket, puss

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0