chill söndag

kom hem ungefär 20 över 12 i går filmen var helt jävla fucking braaaaa :p det var faktiskt skönt att vara ute vid den tiden och inte sitta hemma och söla framför datorn , inte för att det är helt jävla mysigt att sitta framför datorn och skriva inlägg på kvällarna. snart börjar det dra sig iväg till nyår så jag måste hitta på någon fin dress , ska leta längst in i garderoben. sitter nu här i köket och ser på en film med syrran , musigt musigt. imorn ska jag ut med mormor måste hitta ett par jeans och kanske något annat. ja men idag blev det städ dag , jag diskade all disk för det såg ju förjävligt ut och så damsugade jag och la undan lite saker , så nu blev det fint :) fan jag vill ha ett par skor till nyår också ska se om jag hittar några på rean som mormor låter mig köpa , puss


Kommentarer
Postat av: eoew

har du fixat designen själv? (:

2008-12-28 @ 23:27:53
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Evelina

japp det har jag :) <3

2008-12-29 @ 00:02:20
URL: http://evvlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0