film och färg

shooo du hooo, haha jag är verkligen galen i att skriva inlägg har jag märkt :p det känns som att skriva en dagbok fast att folk får läsa den. jag såg precis klart på Barnhemmet med min syster och mamma och fan vad den är bra men mycket sorglig men det är så mycket känslor ifilmen , inget fejkat om man tänker ibland att vissa skådespelare fejkar så jävla mycket när dom spelar men den här filmen kände man verkligen från djupet att skådespelarna var inne ifilmen. men den är ju en skräckfilm och det är nog den läskigaste för mig just nu , asså dom är saw filmerna är ju inte läskiga dom är ju bara helt jävla sjuka igentligen så tycker jag inte att man ska göra såna där filmer för det finns ju dom är jäkligt sjuka människorna i värden som skulle kunna göra samma saker iverkligheten det finns ju faktis sånt som hänt efter en film. min syster berättade om att för ca ett halvår sen så hittade man ett barnhem i england där dom hade låst in en massa barn på 20-talet och misshandlat , våldtagit och helt brutalt dödat dom , jag tycker det låter så sjukt att man kan vilja göra så :/ men det var det då , nu sitter jag ensam hemma med färg ihåret, mamma och sara gick för en stund sen och promenerade. så jag får ta ut färgen själv om ca 10 minuter ;) först så la vi i en blond färg för en timme sen ungeför och då blev det ungefär rött / orange haha , och så la jag i gyllenbrun färg nu så får vi se om det blir grönt eller blått eller vad det blir :p ja det är så skönt nu när det är sista veckan kvar i skolan sen väntar 2,5 veckors lov och ett nytt år. apro på det till nyårsafton så ska jag nog ha en klänning som jag hittade på gina som jag ska önska mig i julklapp , sen så har jag önskat mig en jacka också från stadium :) nej nu tror jag att jag måste ta ut färgen , pusss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0