kan man ha en bättre vän ? svar : nej

tjaba tjaba , kom precis hem för jag följde jennifer en bit efter skogen. ja som ni förstår har jag vart med jennifer idag , vi skulle ju ha åkt till stan men så blev det inte. men vi hade mysigast hemma , hon kom till mig ungefär  12-13 i morse och så bakade vi chokladbollar och dom blev skit goda ( haha alltid när jennifer gör något så blir det alltid bra ) :p sen så satt vi i min soffa ett tag för jimi använde tv:n så då satt vi och smsa lite och pratade med folk och åt våra chokladbollar of course. jag bloggade inget idag för jag var ju med min underbaraste jennifer och det tråkigaste man kan göra det är ju att sitta vid datorn med en kompis , nä istället hade vi skit kul och det kändes verkligen som förr. vi såg på Tillsammans haha fan den filmen skrattar på ju åt hela tiden , det är så jävla komiskt att skådespelarna vågar spela allt det där , själv skulle jag aldrig våga fy vad pinsamt. ja sen så satt vi bara och pratade om allt möjligt och för ett tag sen följde jag henne genom skogen och ja det var läskigt faktis för att gå med jennifer mörkt en kväll det är som att vara med i en skräckfilm , ja ni som känner jennifer förstår nog , hahah men det är det som gör henne så jävla underbar. ja juste jag fick One three hill säsongen nu så jag ska sätta igång och se den nu. i morgon ska vi till morfar och träffa honom innan julafton och kanske äta en bit eller så. haha stitch ser så roligt ut när han springer omkring i soffan här , även fast han är i den och klättrar typ varenda dag så är den alltid lika spännande :p det var allt för mig idag , puss

           

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag kollade ut one tree hill säsongen på 1 dygn :)

2008-12-22 @ 21:26:24
URL: http://enma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0