äntligen ,13 år :) <3

helllllluuuuu :)
idag var jag födelsedagsbarn , jag fyllde ,13 år och det ska firas stort i morgon när vi har släkt fest :D nu tänker ni kanske jaha en tråkig släktmiddag men nje det blir musik och mat och presenter of course :D hihih är så glad att jag slipper åldern ,12 nu :P men det började ju i morse när jag låg och väntade på att dom skulle komma( haha typ sånt man gör när man är 5 ) men då smsade jag med lisette och precis när dom kom skickade jag smset och lossades att jag sov hahahah :D men då var det kladdkaka och grädde med julmust och ni anar inte vilken frukst det var, men då fick jag lite paket och ett var en jätte fin vit tjock polotröja från hm som jag hade visat mamma och sen en jääätte söt kjol som jag också ville ha från hm sen fick jag ett par strumpbyxor och bevärmare av min käre bror, det som var lite roligt med benvärmarna det var att alarmet satt kvar haha så jag kunde inte ha på mig dom i dag för då kanske folk skulle tro att jag snott dom ;) men sen fick jag också ett par skitballa örhången av min syrra med en gitarr och en döskalle :D och då satte jag helt enkelt på mig hela kittet :P sen gjorde jag itne så mycket på lektionerna det blev mest att sitta å prata med mina kära kompisar amanda och jojo , inte så dåligt inte  hihi ;) sen kom jag hem och jag skulle ha gått på ridningen men mamma sa att jag slapp för ja orkade inte heller stressa iväg på min födelsedag så istället så var jag hemma och tog det bara lungt :P haha och nu kom mamma pappa och jimi hem från stan och då hade dom kört på en gata som dom itne fick så då fick dom böter på ,1000 kr och då fick dom skita i mammas present på lördag dom skulle ha bott på hotell en natt i stan , tycker så synd om mamma om jag hade vart med hade jag bara argumenterat bort allt tills vi slapp böten :/ men men thats life <3 nu ska jag fixa mig lite inför sängen , och på lördag ska jag sova över hos jojo och det kommer bli roligt roligt de :D
pusss och hej


Kommentarer
Postat av: jennifer

grattis min älskade ;) <33

2008-11-20 @ 21:56:18
URL: http://jennnfer.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha tack sötnos :) <3

2008-11-23 @ 00:24:28
URL: http://evvlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0