det har verkligen inte blivit någon blogg på länge nu ;)

hejsan hejsan :) idag har det varit en super dag , mycket skratt och inga tårar. på franskan hade vi glosförhör och då svarade jag fort så jag slapp stava till dom andra som jag inte kunde så då sa jag dom och sprang fram till tavlan hihi :P undra varför jag är glad jo det är exakt en vecka kvar tills "the girl turns 13" haha ja kommer ihåg när jag var 10 och tänkte fan om 3 år är jag tonåring och sedär, det känns som igår jag sa det . jag chattade precis med frida engman min sötnos , hon är född den 1 januari och är 96:a och då frågade jag henne , vad skulle du ha valt och du fick välja att bli 96:A eller 95:A och hon sa det bästa svaret man kunde tänka sig, mitt liv hade inte vart desamma ifall jag blev 95:a och jag förstår henne verkligen sen så fyllde jag i med att det är bättre att vara tidig 96:A än sen 95:a tro mig jag vet haha :P och i morgon är det redan fredag fy vad tiden går , det kommer kännas som det är måndag i morgon ;) men på måndag ska jag träffa frida och det ska bli jätte kul vi ska mötas inne i stan och gå runt lite och bara ha det bäst :D vi måste verkligen träffa varandra oftare gumman <3 och det blev mycket skratt idag med jennifer , jag är verkligen lycklig som får ha en kompis som henne :) det finns så mycket kärlek och roligt i henne , som man bara inte kan leva utan <333 vi har så mycket läxor nu förtiden jag tänkte att det skulle bli mycket läxor i sjuan men snälla inte såhär mycket , man skulle ha läst 1/3 av en tystläsningsbok vi fått i so:n till i dag och jag är typ på kapitel 6 haha vet inte vad jag ska ta vägen men någonstans kommer jag tills dess ska jag njuta av lite ;) vi hörs i morgon
puss


 


min sötnos i sommras ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa evepevelina vi kommer ha det mysigast på måndag<3

2008-11-14 @ 07:56:41
URL: http://fridaengmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0