första skoldagen efter lovet

bonsoir :)
det var inte precis det roligaste att börja skolan i dag jag satt mest och sov på lektionerna , emma och jag gick hem till mig efter skolan och då fick vi för oss (elelr emma) att ta hål i örat och jag bara nej nej nje det kommer göra skit ont. men sen kokte vi en potatis och tog fram en nål och så bedövade vi örat och brände nålen sen stack vi och man trodde verkligen att det skulle göra skit ont men det kändes ingeting. jag gjorde på emma först och det kändes så jävla läskigt både för henne och mig så vi tog en handuk i munnen som vi bet haha , efter emma gjort sa hon "fan vad snyggt du måste också göra" och ja ba haah ja det kanske jag ska ,och då gjorde jag det och det blev skit fin. det blev ingen fin bild på det men jag lägger in så fort ja har ;) efter det gick jag och emma hem till emms och vi pluggade matte men jag ville byta örhänge så då tog jag ut det och satte in ett annat som var jätte fint , men emmas funkade inte hålet var för litet så vi fick göra om allt(stackars emma) men då gick det jätte lätt och det blev skit fin :) så nu har vi det . sen satte vi oss framför datorn och inte gjorde något speciellt. sen åkte jag hem och sitter nu här. jag måste titta på so-provet nu men jag är säker på att jag inte kommer fatta något när jag väl är där, suck :( men vi hörs i morgon som vanlig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0