måndag morgon 3/11

bonjour ;)
jag känner mig inte så jätte trött nu på morgonen som är väldigt konstigt , haha men mina ögon kan knappt öppna sig :P vi har matte prov på onsdag och so prov på torsdag jag och emma skulle träna på proven idag efter skolan så får vi se hur det går. och nu är det så jobbigt för jag måste ha ett par stövlar nu när det börjar bli kallt och blött , men jag hittar inte dom där som verklien funkar för ett bra pris . nu har jag ju lånat min syrras boots för hon har två . tills i går då hon sa att "dom andra bootsen måste vila när inte jag har dom" asså fan vad irriterande när hon vet att jag är i behov av ett par!!!men i allafall mamma sa att vi kanske kunde gå och kolla på ett par i slutet av veckan tills dess får jag gå med dom jobbiga håriga sakerna :(  men nu måste jag sluta för jag ska äta frukost men vi hörs i kväll .
puss
och jag ville bara säga att om 18 dagar är det min födelsedag jippi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0