no cooper test ;)

hellu hellu :)
jag tänker inte berätta igen att jag ska försöka skriva mer blogg för det verkar inte komma någon vart mitt liv har ju tagits upp av läxor för tillfället :( usch vad jag var ful i dag inga fina kläder eller fint hår , men i morgon måste jag se fin ut :P jag måste bara berätta hur roligt det var igår när jag träffa min underbara sötnos frida engman vi gick till  en godisaffär och köpte skitbilligt godis som vi gick och mumsa på tills vi kom till söderhallen där jag hittade ett par mycket intressanta punkare :P frida och jag gick lite senare hem till henne och myste och satt vi datorn , men eftersom att jag har så mycket läxor så kunde jag inte stanna så jättelänge :( men jag hoppas vi träffas snart igen. dom som var sjuka på cooper testet för många veckor sen skulle ha gjort det idag men det spöregnade så jag pallade inte men jag får väl ta den "läskiga" cammilla i morgon ;P och idag fyllde mámma år och då grattade vi henne i morse med skumpa och tårta som var myyyyyyyyyycket goood :D min brorsa pallade förstås inte köpa present till mamma så då fick jag gå iväg i sista minuten och köpa choklad. men nu tjatar jimi att han vill ha datorn ,, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0