ett gammalt inlägg 4/11 som aldrig publicerades :P

hellu alla bloggläsare :)
idag fick vi tillbaka engelska provet och man hade ju hoppats på VG ialla fall men så kan man inte ens få G jag fick ig, me 1,5 det kanske inte är så stort men jag är besvinken på mig själv för jag kunde ha fått bättre :( men på läsförståelsen fick jag ett fel på så det kändes lite bättre :D jag är så trött på skolan nu vi får ju för fan prov efter prov, efter man haft två prov samma vecka kommer två prov till veckan efter. det är som att dom medvetet vill ta ut all vår enerig snälla någon , nån kommer ju få hjärtstillestånd snart !!! men nu har vi ju matteprov i morgon och det vill jag i alla fall kunna göra alla frågor på så jag måste träna nu i kväll, sen på torsdag är det soprov och det verkar inte så jätte svårt man ska typ bara kunna det vi skrivit ner och jag har ju skrivit ner tusen sidor för att äntligen kunna fatta något ;P och jag har börjat läsa lite tidningar nu som FRIDA och Cosmopolitan och frida är verkligen en jättebra tidning och idag köpte jag cosmopolitan, det kan ialla fall få mina tankar på annat än prov :P jag är ju så trött på dom är jävla snör stövlarna med fuskpäls på , så nu på kvällen lyckades jag övertyga pappa att åka med och köpa ett par nya stövlar som var jätte söta och äntligen några som jag också kan gå i ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0