12/10

bonsoir !
nu såg jag precis klart på "gossip girl" , den serien är så jävla bra ;) och igår åkte emma med mig och mamma och pappa till några kompisar där vi sovde över. Sen vaknade vi halv 7 för då skulle vi åka hem för att mamma och pappa skulle jobba ,och när vi kom hem var det fullt överallt med människor( syrrans kompisar ) och öl burkar överallt , haaha :D jag och emma var rätt så trött då så vi badade lite och sen såg vi på Saw 3 men sen somna vi till den och sen när vi vakna fixade vi iordning lite och så småning om åkte emma hem och jag gjorde lite läxor. Och sen så bestämde jag mig för att ringa mamma och fråga om vi kunde gå på Stadsmuseeumet vid slussen och det gjorde vi i typ en timme , sen åkte vi hem och myste lite. Nu ska jag göra läxor ( NO :(  vi hörs i morgon

bonnuit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0