8/10

bonjour ;)
jag har tänkt på att jag aldrig äter frukost på morgonen men det måste ändras på för annars kommer jag att få diabetes snart ;) och i dag var jag och emma i globen efter skolan gick vi först till bikbok där emma provade lite kläder , och jag tittade lite och då hittade jag en jättesöt väst som jag skulle vilja köpa men det kommer jag inte få :( och emma köpte en foundation på hm som var på rea och den var jätte bra jag måste köpa den också ;) men jag kommer aldrig få ihop till den för jag  har inga pengar på typ 3 veckor haha :D jag köper slut mina pengar hela tiden. Men jag hittade en ursöt kjol på hm som jag typ ska köpa den får jag ialla fall för mamma gillade den som är ett + också :P
Jag kom på att det var så himla enkelt förut när man var liten allt var så enkelt , inga problem eller något. Men jag antar att man måste ha problem ibland :( jag höll nästan på att glömma att berätta att jag har fått en soffa i dag en bäddsoffa som jag ska ha i mitt rum när jag får sängloft, den var jätte mysig :) men nu ska jag fixa lite inför fotograferingen för i morgon :)

puss och  kram





evelina som liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0