ännu en bra dag :)

hejsan :)
idag har det varit en rätt så stressig dag på förmiddagen men sen gick det rätt så lungt . Det började med på morgon att jag höll på komma mycket försent men sen bestämde jag mig att ta cykeln så då när jag kom fram var det ungefär 5 minuter kvar och så var det solklart att det skulle vara något fel på låset, jo det hade frysigt och blivit helt segt så då fick jag sätta låset runt så att det såg ut som det var låst , och så fick jag ringa mamma som fick hämta den. Men då kom jag försent till första lektionen men det var inte så mycket , och då hade vi nutidsorgentering man skulle svara på frågor och så kunde man typ vinna något pris , men jag kommer få noll rätt haaha :) och för en gång skull fattade jag något på franskan :P efter skolan så följde jag med amanda till globen där gick vi omkring lite och kollade på lite kläder och så. Jag träffa Nor i globen som är min systers kompis och jag har känt henne lite för många år sedan och då upptäckte hon mig och sa hej och jag ba heej :D haha gjorde bort mig lite, precis som jag kände henne jätte väl :D men sen kom jojo och då åkte vi till slussen och kolla på lite saker där också och då hittade jag en jätte söt BH på gina tricot som var på rea ;) sen så var det tid att åka hem och på vägen köpte jag en jätte god ostfralla för jag hade inte ätit något mellis och amanda köpte ett russinbröd :) och nu sitter jag här vid datorn och ska sätta på några desperate housewives avsnitt som jag laddat ner :P och så kanske kanske ska jag smaka på lasagnen mamma har gjort men jag är väldigt mätt . Hihi :D men vi hörs i morgon , sleep well <333

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0