dalarna resan :)

bonjour :)
idag åker jag emma och familjen till Dalarna. mamma och pappas kompis Thomas och hans fru och barn följer också med , det kommer bli jätte kul ;) bil resan tar ungefär 4 timmar skulle jag tro. djuren stannar hemma med syster sara . jag såg att Lusifär(katten) var lite bekymrad att han inte fick åka med . för det är ju rena semstern att åka dit för honom , haha :P det är väldigt kallt ute nu så jag ska ta med mig jackan jag köpte i går ;P  vi åker till Rättvik som det heter och sen åker man ungefär en halv timme ut i skogen och sen tar man båten över till ön. haha det kommer bli läskigt att vara där nu när det är HALLOWEEN :D  syrran ska på maskerad i morgon (lördag) och hennes kompisar ville att hon skulle klä ut sig till en ciggarett , haha men jag undrade hur det skulle gå till :P nej men nu ska jag äta lite och klä på mig sen får vi rulla i väg till emma och sen åker vi :) ha en skön helg , jag bloggar på söndag för jag kommer inte ha tillgång till data där uppe,
 puss och kram
och kom ihåg att göra den här helgen till den läskigaste :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0