frida du är min allra bästa vän , och har alltid vart

jag saknar dej så mycket och jag önskade att vi kunde spola tillbaka tiden då vi var på dagis och hade det som bäst, jag vet att det inte kan komma i uppfyllelse men att vi är med varandra är något vi kan försöka , för jag måste ha dig, det är ju bara en evelina med frida, utan dej inget mig. jag ska alltid ställa upp för dig som du alltid gjort för mig. alla kyrkogårdsbesök och fika , var ju underbarast. det kanske inte låter så roligt men om jag ska vara ärlig så är jag lyckligast när jag är med dig , vi måste verkligen hålla i hop vår vänskap för den är mer värd mer än något antal pengar eller saker i värden. frida engman mitt hjärta pumpas pågrund av att jag vet att jag har en äkte ,trovärdig vän ....


VI HADE DET SÅ ROLIGT DEN DAGEN , BÄSTA I MITT LIV

Kommentarer
Postat av: frida engman

Jag älskar dig med evelina!<3 förlåt för att jag inte ringde i dag,, lovar att ringa så fort jag är ledig, förlåtfölåtförlåtförlåt:(



Den var nog den lyckligaste dagen i mitt liv med älsklign.

2008-10-22 @ 19:15:39
URL: http://fridaengmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gör inget älskling :) jag saknar dej jätte mycket men vi får väl tid någon gång ... du fyller upp min dag

2008-10-23 @ 15:13:14
Postat av: evelina

2008-10-23 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0