gratis sida jag har hitta ;)

hej hej , jag tänkte bara berätta lite snabbt att i helgen har jag mest bara tagit det lungt och mysigt sen på söndagen åkte jag till stan med min kompis jojo vi kolla lite i affärer och jag hittade tre plagg på bikbok det var 3 plagg för 99 kr så då tänkte jag jaktpott ;P sen hitta jag ett par urgylliga benbärmare på hm. vi mötte mamma sen och så fick vi pengar till att köpa choklad på 7-eleven och fan vad den är god där asså :D sen var jag med emma och sovde över och hade hur mysigt som helst. vi åkte till skansen igår och hade med oss varmchoklad och det var iskallt ute , men då var det perfekt med varmchoklad så då satt vi där och tittade ut över stockholm och både ja och emma insåg hur jävla vackert stockholm är , jaja nog pratat om det. vi sovde över igen efter skansen och den här gången hos emma och det var skit mysigt , vi gick till pizzerian och åt Hawai som var jätte god. sen kom vi hem tog lite bilder som blev skitfina och så småning om gick vi och la oss. dagen i da har varit lugn jag var bara hemma och tog det lungt , men nu ska jag fortsätta med gratissidor ;) ha det så gött <33

sen ville jag bara tipsa om dom här sidorna som är 100 % gratis och man får bara roligt ut av det . jag brukar normalt inte gilla sånt här men dom här funkar verkligen allt du behöver göra är att bli medlem(gratis) och samla poäng till en viss nivå och sen får du belöningar :P

så det finns den här sidan som heter http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=147033
som man får gratis presentkort på kiks , klicka bara på länken och bli medlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0