måndag kväll :)

hej hej :)
nu sitter jag är och bloggar lite efter en lång slitsam kväll med läxor :P men nu är jag klar i alla fall. I dag hade vi so-prov på morgonen och det gick väl sådär :P jag svarade inte på alla frågor men det blir väl en 1+ (g+ lite mer) som jag fick sist. Men jag blir bara nöjd om jag får g ;) sen så hade vi no och det var så jävla tråkigt och jag fattade inte mycket men nu på kvällen tog jag lite igen :) Efter skolan var jag med min underbara emma , vi hade jätte kul och bakade en björnbärspaj som blev super god till det hade vi vaniljvisp , och jag har aldrig ätit en sådan god paj , haha jaja nog med skryt. Sen så noppade emma min ögonbryn och dom blev skitsnygga jag passar verkligen i smala ögonbryn , sen så sminkade hon mig lite så att jag såg ut som en kändis haah :D alltså hon är för fan jävligt bra på allt ;) sen följde ja med emma hem lite. Sen satte jag mig med läxorna och det var lite jobbigt men jag fick mycket gjort och det är jag glad för. Men nu måste jag bestämma lite kläder för i morgon och fixa lite :)


och så lägger jag ut lite bilder på den underbara dagen , vi hörs i morgon pusss puss :)




¨
och så hade vi vår underbarakaka kanske inte ser så god ut men det finns inga ord för den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0