mysig lördag :)

hej hej :D
igår hade vi fest för min syster och då fick hon en bas med förstärkare som var vaniljvit :P själv fick jag en hel skål med chaswev nötter av mormor , hehe :) nu är mamma och jobbar inne stan och pappa jobbar på clas ohlson samma med jimi. Det är bara jag och syrran hemma. Jag har försökt hela morgonen att lära mig "knocking on heavens door" på gitarr men det går inget vidare , men jag ska inte ge upp :D sen har jag märkt att vi har läxor varenda dag den här veckan . Måndag NO. Tisdag Eng Onsdag: So Torsdag: Franska Fredag : Matte. Asså shit tror dom att vi är robotar eller ?!! Sen så är det så jobbigt med NO för jag fattar totalt ingenting , det går bara när hon förklarar bara för mig ( hehe lite specialbarn ) men jag måste verkligen få det bättre med NO. Och lite senare kommer min söntos , Emma :D vi ska sova över hos några som jag känner . För min syster har ju partaj med polarna ;) men iallafall då ska vi till dom och där finns det en uuuursöööt bebis som är thai/svensk åå hon är typ 1 år , och sist jag såg henne ville jag bara krama sönder henne . HIHI :D men jag föreslåg för mamma att vi kunde grilla korv :) så det blir gott. Och i dag lyckades jag att  ta och byta Stitch bur som jag inte gjort på en evighet ( Stackars kanin ) :( men det måste jag också ändra på. Vädret ute måste jag säga är lite surt men jag orkar ändå inte med sol , men det blir mysigt då :) nä men nu tror jag att jag ska ta en kopp choklad och fortsätta med min spelning ;) vi hörs kanske senare i dag eller i morgon .
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0