onsdag 29/10

bonsoir :)
idag var det tänkt att jag och mamma skulle gå på centralbadet men vi kände inte så mycket för det så istället åkte vi in till "the old town" översättning "gamla stan" där hittade vi ett ur mysigt kafe med jätte bra blues musik och det hängde en blandning fotografier  av marilyn manrooe och audrey hepburn på väggarn. kafet hette så passande som "Old town" . mamma och hennes polare hängde där på 80-talet men då var det en krog ;) ialla fall jag beställde en björnbärspaj med vaniljsås och en jucie och mamma en mozarellafralla och te . killen vid kassan var oerhört söt så jag var bara tvungen att le :P efter besöket gick vi omkring i dom små gränderna och till slut kom till kungsträdgården där vi gick in i s:t jacobs kyrkan som var mycket fin , som mamma fick ögonen för. sen kollade vi lite i affärer och Nk och jag måste säga att priserna där för kläder är inte det billigaste :P men jag köpte i alla fall en polkagris klubba som var jätte god. sen så åkte vi hem och myste och jag gjorde lite matte som var tråkigt men jag var tvungen för vi har 2 prov nästa vecka matte och so ,jag planerar att få IG i båda :/ men nu ska vi inte deppa för innan dess har jag en hel helg i dalarna med min kompis emma och la famila . vi hörs i morgon ..
pussar och kramar evelina



kafet


mammas mozarella fralla


min underbara paj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0