shopping dag


hellu hellu ;)
idag var jag i stan med mormor vi hade det jätte mysigt , vi åt på en jätte god resturang i sture gallerian. jag tog pankakor ( haha det fanns inte mycket annat gott ) men dom var jätte goda och så tog mormor ärt soppa ( jag måste säga att den var rätt så god  :P ) men sen promenerade vi till gina tricot och där hittade jag 3 par trosor som var jättefina  i rosa,svart och vitt. och juste ett tips jag köpte ett sånt här finnmedel som heter "Basiron" och man tror att man köper massor med medel för höga priser som inte funkar men det här funkar verlkligen så det tycker jag ni ska köpa om ni vill bli av med finnarna ;) haha och mormor tyckte inte att jag hade så värst fin phjymas så vi köpte en på hm som var ett par långa brallor och en långärmad tröja. sen när vi var på väg att rulla hem så hittade jag en jätte fin täckjacka i svart på hm men den skulle jag få i present fast jag fick den i förskott så då fick ja den med , jippi :D ví gick sen på ett mysigt kafe som ligger på bibloteks gatan och där beställde jag en jätte god choklad mousse och mormor en kanelbulle ;)  men nu ska jag fixa i garderoben och göra lite läxor . vi hörs kanske tidigt i morgon innan jag åker till dalarna , annars puss och kram <3


och här var min goda mousse bakelse ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0