super duper dag med emma :)

hej hej :)
idag fick vi tillbaka so-proven och det gick jätte bra , jag fick ungefär VG ;) jippi . jag har inte bloggat något dom senaste dagarna för jag har haft läxor och var trött. Efter skolan åkte jag och emma till globen , vi kollade på kläder och emma hitta jätte fina kläder. Jag hade inte pengar men jag kolla på lite saker som jag kan köpa snart :) vi köpte Chai Latte ( som emma älskar ) hihi, jag tyckte inte det var gott. Sen kom det fram två killar som var lite konstiga som fråga om emma hette melissa , hehe dom var lite knasiga. Sen åkte vi hem till emma och jag åt där och hennes mamma hade gjort jätte goda pankakor och frallor. Sen fick jag låna lite kläder och så småningom åkte jag hem :)

puss puss puss puss

och kom ihåg frida engman jag älskar dej över hela mitt hjärta , inget av  våra minnen kan suddas ut ....

Kommentarer
Postat av: Frida Engman

Evelina, jag älskar DIG och våra minnen kommer aldrgi någonsin i världshistorien försvinna!<3

2008-10-15 @ 21:38:29
URL: http://fridaengmans.blogg.se/
Postat av: Emma

men eve, det var ju dig dom frågade om du hette melissa ;) härlig dag <3

2008-10-16 @ 17:44:58
URL: http://amdersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha var det ? jag trodde dom frågade dej , haaha spelar roll :P älskar dej

2008-10-16 @ 17:55:13
Postat av: Evelina

2008-10-16 @ 17:55:38
Postat av: Anonym

du är min bästavän frida engman , ingen kan ta din plats :)

2008-10-16 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0